Batman nail art


Hi fairies,
Are you marvel fans? I like some of their characters more than others, batman is one of them so I tried to come up with a Batman nail art!
First of all I applied two coats of a black nail polish on all my nails as my background color and when it was dry I drew Batman’s logo on my middle, index and ring finger: it’s a yellow oval shape with a bat in the middle and that was what I did, I just outlined the yellow with black to make it stand out more and I added some white details to the bat, and that was it, I hope you like it!

batman_nail_art

batman_nail_art


Italian version:

Ciao fatine,
Siete fan della Marvel? A me piacciono alcuni personaggi più di altri, Batman è uno di questi e così ho cercato di realizzare una nail art ispirata proprio a lui!
Prima di tutto ho dato due passate di uno smalto nero su tutte le unghie come colore di sfondo e, quando si è asciugato, ho disegnato il logo di Batman sul medio, indice e anulare: è un ovale giallo con un pipistrello al centro e questo è stato esattamente quello che ho fatto, ho poi semplicemente contornato di nero il giallo per farlo risaltare maggiormente e ho aggiunto qualche tocco di bianco al pipistrello, ed è tutto, spero vi piaccia!

batman_nail_art

batman_nail_art

Products used:

essie ridge filler base coat

kiko nail care gel look top coat

kiko power pro nail polish no 01

Americana acrylic paint in black, yellow, white

Comments

  1. ma che carina questa nuova nail art che hai creato, mi piacerebbe essere così brava

    ReplyDelete
  2. nooo! la nail art di batman è il top! :D molto simpatica, brava!

    ReplyDelete
  3. Che carina questa nail art di batman, mi piace molto ^^

    ReplyDelete
  4. Mi mancavano le tue nail art.... Io adoro Batman ... È semplicemente stupenda

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts