Wednesday 31 October 2018

Spooky Halloween nail art


Hi fairies,
This year I didn’t have time to do Halloween nail arts for this month due to unexpected family issues, but I did this one last minute because my nails had to be scary tonight when I go trick or treating!
I used a black nail polish on all my nails and I added a coat of iridescent glitter nail polish. On my middle and ring finger I drew two oval shapes in yellow, and I added a vertical black pupil in each eye. On the rest of my nails I drew some tiny yellow eye, and that was it, Happy Halloween everybody!


halloween_nail_art

Italian version:

Ciao fatine,
Quest’anno non ho avuto tempo di realizzare delle nail art per Halloween e di proporvele nell’arco del mese per via di problemi familiari improvvisi, ma all’ultimo minuto ho comunque realizzato una nail art perché le mie unghie dovevano essere in tema quando andrò in giro stasera a chiedere “dolcetto o scherzetto”!
Ho usato uno smalto nero su tutte le unghie e ho aggiunto una passata di smalto con glitter iridescenti. Sul medio e sull’anulare ho disegnato due ovali gialli al cui interno ho aggiunto una pupilla nera verticale. Sulle altre unghie ho dipinto dei piccoli occhi gialli, ed è tutto, passate un felice Halloween!

halloween_nail_art

Products Used:

essie nail polish ridge filling base coat

kiko nails care top and base coat 2 in 1

kiko power pro no 70

kiko power pro no 17


halloween_nail_art

5 comments:

  1. Ma che originali è divertenti queste unghie.

    ReplyDelete
  2. ma che belle che sono, bellissima idea

    ReplyDelete
  3. sono proprio graziose, ben fatte, sei molto brava, mi piacerebbe imparare da te

    ReplyDelete
  4. qui ti sei superata, sei una vera artista!!!

    ReplyDelete
  5. Che idea fantastica! :D Io amo Halloween!

    ReplyDelete

Featured post

World of beauty neroli vivace nuova linea / new line

Hi fairies, I’m very pleased to have the chance to try the new Neroli Vivace line by World of beauty and I’m thrilled to talk about it to...