JellyPages.com

Google+ Followers

Banggood

Thursday, 30 January 2014

Pizza nail art



I’ve been tagged by +bubica vucko  for a country inspired nail art: I had to choose a symbol of my country, which is Italy, it could have been the flag, a food, a monument, a flower and so on. I decided to pick an Italian food famous all over the world, pizza! Is there anything more international than that? I don’t think so! Here’s my pizza nails, and I don’t know who l could tag, so whoever wants to try it with their own country..feel free to and go ahead!










Italian version:

Sono stata taggata da +bubica vucko  per una nail art ispirata al proprio paese d’origine: bisognava scegliere un simbolo che lo rappresentasse, la bandiera, un cibo, un monument, un fiore e così via. Ho scelto un cibo italiano famoso nel mondo, la pizza! C’è qualcosa più internazionale della pizza? Non credo! Quindi ecco la nail art che ho realizzato, e sinceramente non saprei chi taggare, quindi chiunque voglia cimentarsi con il proprio paese si senta libero e proceda!


4 comments:

  1. che pazienza.... e che brava! io sono una cippa mega con la nail art ma do il link ad una mia amica che invece è bravissima!!!

    ReplyDelete
  2. grazie :) anche io lo ero, poi a furia di provare sono migliorata, e spero di migliorare ancora! si si, dalle il link, è divertente provare, anche una cosa semplice come la bandiera!

    ReplyDelete
  3. Aw so wonderful, i LOVE pizza, especially pizza in Italy (though I think I committed a faux pas at a restaurant in Bologna once by asking for pineapple on my pizza, haha, so NOT Italian!) Beautiful nails and so unique, you're a real pro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you you're too kind ♥ lol did you?! hawaii pizza l love it!! nah, don't pay attention to italians,they're too traditional when it comes to food! Bologna is my favourite italian city btw!

      Delete