JellyPages.com

Google+ Followers

Banggood

Sunday, 22 December 2013

#7daysmakeupnails #7



Eccoci all'ultimo giorno del #7daysmakeupnails! Mi sono divertita sia a partecipare che a vedere le creazioni di tutte le altre! per l'ultimo post non vedevo l’ora di iniziare ad usare la Naked 3 , che ho ricevuto da pochi giorni! Alla fine di questo post troverete le foto degli swatches dei 12 ombretti che compongono la palette! Devo dire che mi piace moltissimo, non appena sono state pubblicate le prime foto ho deciso che l’avrei comprata! Non ho ne la naked ne la naked 2 perché i colori non sono tra quelli che uso e che mi attirano, preferisco colori più brillanti e freddi e quindi ho deciso di non prenderle …non mi interessa comprare per collezione..ma la naked 3 invece…con lei è stato amore a prima vista e non sono stata affatto delusa! I colori sono particolari e molto belli, vanno da colori chiari come strange fino a colori intensi e glitterati come blackheart, perfetto per uno smokey eye o una cut crease, e nel mezzo ci sono dei marroni chiari dorati e colori matte come un rosa lavanda! La consiglio , è perfetta per le carnagioni chiare con sottotono rosa ma può esaltare anche carnagioni più scure.

Il mio primo look è abbastanza neutro, ho solo aggiunto un colore più scuro, factory, nell’angolo esterno per un leggero effetto smokey che lo rende un trucco adatto per tutti i giorni..ma ho aggiunto un tocco in più perché mi sembrava un po’ noioso..ho aggiunto le sopracciglia viola e ciglia finte, e così va molto meglio!





here we are at the last #7daysmakeupnails day and I really enjoyed doing it but most of all I enjoyed looking at what others made! for the last entry i’ve got the Naked 3 and I couldn’t wait to start playing around with it! I’m gonna post swatches of all the twelve eyeshadows , you’ll find them at the bottom page! I really love this palette as soon as I saw pics l knew l had to buy it! I haven’t got naked and naked 2 because I don’t think l would use those colours much, I’d rather go for brighter shades and I don’t just purchase for collection or just to own it but this one..it was love at first sight and I’m not disappointed at all! The shades are gorgeous and unique, you go from light ones like strange to dark and shimmery ones like blackheart , perfect for a smokey eye or a cut crease, and you’ve got soft goldish browns and matte light pink lavender! I highly recommend it , it’s perfect for light skin with pinky undertone but it can complements darker skins too .
My first look is a neutral one with just a dark outer corner for a soft smokey eye effect that makes it wearable everyday but l added a twist to it because neutral to me is a bit boring so….l made my eyebrows purple and l added falsies! That’s more like it!
Naked 3


from left to right : strange,dust,burnout

from left to right:limit,buzz,trick

from left to right:nooner,liar,factory

from left to right :mugshot,darkside,blackheart


Products used:

Too faced shadow insurance

Mac paint pot in let's skate

Urban decay eyshadow in Dust

Urban decay eyeshadow in Strange

Urban decay eyeshadow in Burnout

Urban Decay eyeshadow in Liar


Urban decay eyeshadow in Mugshot


Mac chromaline in rich purple


Mascara Maybelline 2000 calories

 

No comments:

Post a Comment