Monday 16 September 2019

Unicorn nail art


Hi fairies,

Do you believe in unicorns? I do, I believe in magic, fairies and unicorns! When we believe in magic, magic will happen in our life…have you ever thought of someone and the phone rang and it was the one you were thinking of? That’s magic!
Unicorns are so magical, they make me happy, that’s why I did this nail art inspired by unicorns. It’s very easy, I painted my nails with a metallic silver nail polish and I added a coat of silver glitter nail polish on my nails apart from my middle and ring finger.
On my middle finger I painted a unicorn’s horn, while on my ring finger I painted colourful stripes that represented a unicorn’s tail and mane, and that was it, I hope you like it!


unicorn_nail_art


unicorn_nail_art

Italian version:


Ciao fatine,
Credete negli unicorni? Io si, credo nella magia, nelle fate e negli unicorni! Quando crediamo nella magia, la magia si presenta nelle nostre vite…vi è mai successo di pensare a qualcuno e in quel momento squillava il telefono ed era la persona a cui stavate pensando? Questa è magia!
Gli unicorni sono così magici, mi rendono felice, ecco perché ho realizzato questa nail art ispirata agli unicorni. È molto facile, ho usato uno smalto argentato dalla finitura metallica su tutte le unghie e poi ho aggiunto una passata di uno smalto con glitter argentati su tutte le unghie tranne che sul medio e sull’anulare.
Sul medio ho disegnato il corno di un unicorno, mentre sull’anulare ho disegnato delle righe colorate che rappresentano la coda e la criniera dell’unicorno, ed è tutto, spero vi piaccia!

unicorn_nail_art

Products used:

essie nail polish ridge filler base coat

kiko nail polish fast & dry base and top coat

models own nail polish chrome silver np 239

kiko nail polish arctic holiday no 004

Americana acrylic paint in white, red, blue, green

unicorn_nail_art

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Mi piacce tantissimo questa tua manicure, generalmente qundo ne vedo legate agli unicorno sono sempre colori pastello, rosa, azzurro, bianco ecc... La tua é competamente diversa, con questo color argento di fondo la rende molto vivace e originale.

    ReplyDelete
  4. Mi piace questa unicorn nail art, i colori sono stupendi.

    ReplyDelete
  5. ma che bella idea! Devo provarlo a rifare anch'io :)

    ReplyDelete
  6. Hai veramente realizzato un'opera d'arte...che meraviglia

    ReplyDelete

Featured post

World of beauty neroli vivace nuova linea / new line

Hi fairies, I’m very pleased to have the chance to try the new Neroli Vivace line by World of beauty and I’m thrilled to talk about it to...