Wednesday 1 November 2017

Fashion Mia wishlist

Hi fairies,

I’ve found a great e-shop while surfing the net and I want to share it with you, it’s called FashionMia  ! You can find so many different clothes, dresses, tops, skirts and pants in several different styles and sizes at very affordable prices. I’m sure you’ll find lots of items you like just like I have, it’s actually hard for me to choose because I’d like to buy everything!



I love their selection of cheap tops here are some of my favorite: 








 and I’ve also found one of the  greatest selection of bodycon dresses online, they have so many colors and prints, these two are my favorite:






l love bell sleeves like these ones!
What do you think of my wish list, do you like it?

Italian version:

Ciao fatine,
Mentre navigavo su internet ho trovato un fantastico e-shop e ho voluto parlarne anche a voi, si tratta di FashionMia! Potete trovare tantissimi capi diversi, abiti, top, gonne e pantaloni in diversi stili e in tutte le taglie a prezzi molto convenienti. Sono sicuro che troverete molti capi che vi piacciono proprio come ho fatto io, anzi per me è difficile scegliere perché comprerei tutto!


Amo la loro selezione di top economici, ecco alcuni dei miei preferiti:






e ho anche trovato una delle più ampie selezioni online di bodycon dresses,
questi due sono i miei preferiti:





adoro le maniche scampanate come queste!
Cosa ne pensate della mia wish list, vi piace?

4 comments:

  1. bellissima la prima camicia bianca! non ho mai acquistato su fashion mia, voglio andare a vedere se trovo qualcosa per le feste di natale

    ReplyDelete
  2. Che splendore il tubino! Le maniche così particolari danno un tocco decisamente glamour!

    ReplyDelete
  3. Scelgo l'outfit del vestito rosso/bordeux! Mi ricorda molto il Natale :)

    ReplyDelete

Featured post

World of beauty neroli vivace nuova linea / new line

Hi fairies, I’m very pleased to have the chance to try the new Neroli Vivace line by World of beauty and I’m thrilled to talk about it to...