Saturday 26 July 2014

sweet tooth nail art : M&M's



Hi fairies,
today’s nail art is a funny one and it’s inspired by m&m’s, with all their colors and deliciousness! I like food inspired nail arts and I like m&m’s , that’s why I decided to go ahead and get very colorful nails! I painted each nail a different color, of course I picked m&m’s colors, and then I painted the logo on my index, middle and ring finger, one letter each ; on my thumb and my pinkie l used a dotting tool and I covered them up with m&m’s like dots! That’s it, I hope you like it!




Italian version:

Ciao fatine,
La nail art di oggi è divertente e si ispira alle m&m’s, con i loro colori e la loro bontà! Mi piacciono le nail art che richiamano il cibo, e mi piacciono le m&m’s , ecco perché ho deciso di renderle protagoniste e di realizzare una manicure molto colorata! Ho scelto un colore diverso per ogni unghia, ovviamente i colori sono quelli delle m&m’s , e poi con i colori acrilici ho riprodotto il logo sull’indice, il medio e l’anulare, una lettera per ogni unghia; sul pollice e sul mignolo ho poi usato un dotting tool e le ho coperte di pallini colorati, che rappresentano le m&m’s! è tutto per ora, spero vi piaccia!

 


products used:

kiko 3 in 1 shine fortifying base and top coat

collistar nail polish nr 534 in verde dinamica

kiko nail polish nr 280

kiko nail polish nr 355

h&m nail polish nr 467

essence nail polish in run, run Rudolph nr 02 happy holidays l.e.

Americana acrylic paint in white, black, red, yellow, orange, green, blue

No comments:

Post a Comment

Featured post

World of beauty neroli vivace nuova linea / new line

Hi fairies, I’m very pleased to have the chance to try the new Neroli Vivace line by World of beauty and I’m thrilled to talk about it to...