Sunday 18 May 2014

Paciugopedia 2.0 #10 last episode -glitterific



Hi fairies,
This is the last paciugopedia’s week , time flies that’s for sure! I love Paciugopedia and I love Svampi, the amazing blogger who got the idea! As I said when first series was over it is the first contest I joined in soon after I started my blog and it gave me the chance to get to know awesome bloggers, very creative and talented , and I want to thank Sara aka Svampi for being so nice, for giving me a warm welcome, and I hope she’s already planning a third series!

http://stureplan.se/bloggar/linda/2013/12/26/todays-look-fireworks
This week’s makeup is one of my favourite,it's another one from Linda Hallberg,  I love the color combo with purple, green and yellow, and I love how glittery it is! I had fun recreating it and I hope you like it too! And now I’ll go check other blogs !
Thank you Sara and I’m looking forward to Paciugopedia series 3!






Italian version:

Ciao fatine,
Siamo già arrivate all’ultimo appuntamento con la Paciugopedia, è proprio vero che il tempo vola! Amo la Paciugopedia e la sua creatrice, Svampi! Come ho detto quando è finita la prima serie, questo è stato il primo contest a cui ho partecipato poco dopo aver iniziato il mio blog, e mi ha dato la possibilità di conoscere delle blogger bravissime, creative ed originali, e voglio ringraziare Sara aka Svampi per avermi accolto ed avermi fatto sentire a mio agio, e spero che stia già preparando la terza serie!
Il makeup di questa settimana è uno dei miei preferiti, è sempre di Linda Hallberg,  mi piace l’abbinamento di viola, verde e giallo, e soprattutto mi piace perché è pieno di glitter! Mi sono divertita a realizzarlo, e spero vi piaccia! Ed ora vado a vedere tutti gli altri paciughi..
Ringrazio ancora Sara e aspetto la Paciugopedia 3!





Products used:

too faced shadow insurance

kiko long lasting stick eyshadow nr 09

about face loose pigment in moonlight and miracles

kiko water eyeshadow nr 03 in chartreuse green

kiko infinity eyeshadow nr 273

kiko infinity eyeshadow nr 274

sugarpill pressed eyeshadow in poison plum

cinecittà mono eyeshadow nr 60

fyrinnae loose pigment in sakura
 
kiko vibrant eye pencil nr 600

sephora glittering duo nr 07 iridescent

catrice liquid liner nr 010 darling joe black

falsies essence
Follow PaciugoPedia2 #10 by Sara T. on Pinterest

6 comments:

  1. Awwww è proprio un trucco da fata, così scintillante *____* Bravissima fatina :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. si si è proprio da fata, ho abbondato con i glitter!

      Delete
  2. Replies
    1. grazie, mi sono innamorata del verde che hai usato!

      Delete
  3. Wiiiiiiiiiiiiii GLITTEEEEEEEEEEEER!! *_____* grazie grazie grazie per aver amato la paciugopedia <3 mi ha fatto un piacere immenso vederti giocare con noi <3 un abbraccio grandissimo :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. grazie a te, sei veramente il top, dolce, simpatica e sensibile!! la paciugopedia la amoooo alla follia, non vedo l'ora che inizi la terza! come la saga di guerre stellari :D <3

      Delete

Featured post

World of beauty neroli vivace nuova linea / new line

Hi fairies, I’m very pleased to have the chance to try the new Neroli Vivace line by World of beauty and I’m thrilled to talk about it to...